5.0
gebaseerd op 917 reviews

Heel fijn dat ik weer bij jullie was in Houten!

Annette - ongeveer een jaar geleden

Fijne behandeling gehad

Sylvia - ongeveer een jaar geleden
Sarie - ongeveer een jaar geleden

Prettig en goed

Rina - ongeveer een jaar geleden

Zeer professionele eigenaresse die de permanente make-up doet. Ik heb vandaag de hairstroke methode gehad op advies en ziet er echt geweldig uit. Ik had het jaren eerder moeten doen! Deze zaak is zeker een aanrader!

Jacqueline - ongeveer een jaar geleden

Heel fijn

Magda - ongeveer een jaar geleden

Echt hele mooie wenkbrauwen (Powderbrows) wat een kunstwerk! Dankjewel Milena, ik ben er heel erg blij mee.

Diana - ongeveer een jaar geleden

Goed en professioneel geholpen!

Kiara - ongeveer een jaar geleden

Professioneel , goede voorlichting, mooi resultaat.

Henny - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd, fijne behandeling met goede verdoving en ik zie er weer prachtig uit!

Leidy - ongeveer een jaar geleden