5.0
gebaseerd op 917 reviews

Ik heb mijn eerste behandeling gehad bij de cosmetisch arts en ben zeer tevreden. Hij is heel vriendelijk en legt alles duidelijk en begrijpelijk uit. Het eindresultaat is heel mooi, ik ben er super blij mee! Zeker een aanrader!

Leonie - ongeveer een jaar geleden

Heel fijn geholpen

Sylvia - ongeveer een jaar geleden

Eyeliner en ook nog tijd voor wenkbrauwen goed advies en mooi gedaan , benieuwd hoe het eruit ziet na de nabehandeling …

Gerda - ongeveer een jaar geleden

Vriendelijk professioneel zorgvuldig snel
Wat nog meer?! Gewoon goed!!

Robertien - ongeveer een jaar geleden

Weer super geholpen, geweldige service en behandeling.👍

Caroline - ongeveer een jaar geleden

Weer een uitstekende service, Milena. dank je wel!

Elsiena - ongeveer een jaar geleden

Het was in alle opzichten goed.
Prettig en deskundig.

Helma - ongeveer een jaar geleden

Kindvriendelijke en goed advies gekregen.

Sonja - ongeveer een jaar geleden

Gezichts behandeling en peeling gehad. Het was weer heerlijk, en ontspannen. Heel fijn geholpen.

Anneke - ongeveer een jaar geleden

Heel professioneel en ze luistert naar je wensen. Aanrader!

Cathinka - ongeveer een jaar geleden