5.0
gebaseerd op 917 reviews

Ben weer blij met mijn wenkbrouwen, mooi gedaan, bedankt Mylene

Roos - 12 maanden geleden

Ik ben heel vriendelijk geholpen. En kom zeker terug

Ina - 12 maanden geleden

Prima, alles ging heel gemakkelijk. Was de 1 e keer,

Joke - 12 maanden geleden

Permantente make-up: heel aardig personeel, heldere uitleg en prima behandeling!

Beatrijs - 12 maanden geleden

Snel netjes en goede verdoving

Leidy - 12 maanden geleden

Zoals de afgelopen 15 jaar geweldig zoals altijd. Ik ben blij naar de behandeling te gaan en kom er herboren van terug. Dankzeggend Een aanrader.

Odette - 12 maanden geleden

Gewoon weer super tevreden zoals altijd👍

Henny - 12 maanden geleden

Ik heb mij weldadig gevoelt. Heerlijk in rust deed het meisje haar werk. Tot de volgende keer!

Evelina - 12 maanden geleden

Ik bent super tevreden over de na controle van mijn wenkbrauwen bij Melanie. Er zijn wat lichte plekjes bijgewerkt en het ziet er weer tip top uit. Een aanbeveling waard, top.

Corinne - 12 maanden geleden

Zoals altijd weer goed geholpen door Milena. Een echte vakvrouw met de juiste kennis. Gaat altijd voor het beste resultaat. Gewoon lekker een babbeltje, een open en eerlijke meid.

Carola - 12 maanden geleden