5.0
gebaseerd op 917 reviews

Milena heeft goede uitleg gegeven. En ze heeft het ontzettend netjes gedaan.

Els - 12 maanden geleden

In een woord top!
Ik zou iedereen aanraden!

Beata - 12 maanden geleden

Ik kwam voor een intake voor mijn wenkbrauwen. Fijn dat ik nu meer weet over de behandelingen die jullie geven. Na de zomer kom ik zeker bij jullie terug voor een behandeling!

Karin - ongeveer een jaar geleden

Goede adviezen , professioneel , ziet er weer !super uit !

Gerda - ongeveer een jaar geleden

Nog steeds tevreden 😊.

Amrieta - ongeveer een jaar geleden

Goed advies, zeer schone omgeving, goede behandeling

Manja - ongeveer een jaar geleden

Vriendelijk, netjes en ging hartstikke goed. Ben er super blij mee.

Sandra - ongeveer een jaar geleden

Ik kan het iedereen van harte aanbevelen! Ik heb mijn wenkbrauwen (PMU) en een deepliner laten doen en ben enorm tevreden met het resultaat. De behandeling werd uitgevoerd met veel kennis en professionaliteit, en het contact was ontzettend prettig. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Absoluut een aanrader!

Fatin - ongeveer een jaar geleden

Ontzettend fijne , lieve dames . Kundig in hun vak . En heel meegaand als het anders wordt dan afgesproken . Mijn wenkbrauwen zienner weer prachtig verzorgd uit . Dank je wel . En tot onze volgende afspraak .

Henny - ongeveer een jaar geleden

Hele goede service, kwaliteit en vriendelijk personeel.

Ilse - ongeveer een jaar geleden