5.0
gebaseerd op 917 reviews

Prima service. Ik heb weer mooie hairstroke ‘wenkies’! Volgend jaar dezelfde behandeling!

Yvonne - 8 maanden geleden

Hele fijne salon. Erg blij met het resultaat.

Rianne - 8 maanden geleden

Professioneel geholpen,al heel veel jaren blij met mijn hairstroke wenkbrauwen.

Joke - 8 maanden geleden

Heerlijk als je niet hoeft te wachten en gelijk wordt geholpen.
Alles weer naar wens en blij met het resultaat

Wilma - 8 maanden geleden

Heel tevreden met mijn pmu. Ontvangst en behandeling zijn altijd prima en professioneel

Milly - 8 maanden geleden

Vandaag weer voor een behandeling geweest. Opnieuw als herboren uit gekomen. De rust tijdens de behandeling was weer groots.
Advies: ga dit een keer beleven. Top en een echte aanrader.

Odette - 8 maanden geleden

De service is heel goed en ik ben weer heel fijn geholpen.

Laura - 8 maanden geleden

Na jaren nog steeds tevreden over de behandelingen bij Extended Skin, Milena is zo goed in haar werk, neemt de tijd, werkt nauwkeurig. En je mag altijd binnen 6 weken terugkomen als het eventueel bijgewerkt moet worden. Ik ben blij met het resultaat, kom snel weer terug voor een andere behandeling.

Tamara - 8 maanden geleden

Heel erg goed geholpen door Ayla.
Echt een aanrader om hier behandeld te worden.

Peter - 8 maanden geleden

Duidelijke uitleg wat er gedaan werd en goed overleg hoe je het als klant wil hebben. Mét een mooi eindresultaat!

Linda - 8 maanden geleden