5.0
gebaseerd op 917 reviews

Heel vriendelijk ontvangst. Je wordt goed voorgelicht en de voorbereiding op de behandeling was geruststellend. En het resultaat: Een heel natuurlijke look.
TOP.
Top hoor.

Anjo - 9 maanden geleden

Deskundig en vriendelijk. Milena is een vakvrouw

Astrid - 9 maanden geleden

Wordt warm ontvangen. Alles wordt duidelijk uitgelegd over de behandeling en er is goede service. De vrouwen die hier werken zijn echt goed in hun vak met veel passie.

Michelle - 9 maanden geleden

Zoals altijd geweldig en dus top

Odette - 9 maanden geleden
Kimberley - 9 maanden geleden

Goede uitleg en Zorgvuldig werk geleverd was wimpertjes speciale behandeling verven, ik heb weinig oog haartjes dus ik had gehoopt dat ze voller zouden zijn, maar ze zijn mooier geworden.

Ria - 9 maanden geleden

Aardige dame, fijne bejegening, ontspannen sfeer, heel nauwkeurig in haar werk.

Sjenieka - 9 maanden geleden

Goede uitleg en nu zo blij met mijn wenkbrauwen dank je wel voor de aangename en fijne behandeling.

Wilma - 9 maanden geleden
Tamara - 10 maanden geleden

Duidelijk en snelle vervolg afspraak ben nu heel nieuwsgierig naar het eindresultaat maar dat komt vast goed.

Wilma - 10 maanden geleden