5.0
gebaseerd op 917 reviews
Eveline - meer dan 5 jaar geleden

Leuk meid

Marco - meer dan 5 jaar geleden

Ik was een week te vroeg maar werd toch netjes geholpen

Gerie - meer dan 5 jaar geleden

Weer super geholpen door Melissa!!

Marlène - meer dan 5 jaar geleden

Hele fijne salon! Professionele mensen en altijd persoonlijk en eerlijk advies!

Indra - meer dan 5 jaar geleden
Rosalie - meer dan 5 jaar geleden

Zoals gebruikelijk weer perfect geholpen! Ik ontvang altijd veel complimenten over mijn mooie wenkbrauwen en terecht, ze worden altijd prachtig gezet

Karin - meer dan 5 jaar geleden
Melanie - meer dan 5 jaar geleden

Vakkundig en (bijna) pijnloos met een prachtig resultaat!

Leidy - meer dan 5 jaar geleden
Candy - meer dan 5 jaar geleden